Aktualności

11-08-2010Husqvarna w świecie mediów społecznościowych

Sieć Web 2.0 staje się coraz ważniejsza dla szeroko rozumianego biznesu.

Również firma Husqvarna zwiększa swoją obecność w Internecie. Wszyscy zainteresowani mogą za jego pośrednictwem  znaleźć najbardziej aktualne informacje o firmie, promocjach, ciekawe newsy z rynku i wiele innych…

Media społecznościowe zmieniły Internet - sprawiły że stał się on narzędziem do nawiązywania społecznych kontaktów. Najszybciej rosnąca internetowa społeczność - Facebook, osiągnęła zdumiewający wynik 500 milionów użytkowników.

Dawne fora internetowe stają się coraz bardziej komercyjnymi miejscami i w naszych planach marketingowych musimy wziąć pod uwagę ten trend. Teraz Internet to miejsce spotkań, rozmów,miejsce gdzie nawiązuje się kontakty… To również doskonałe miejsce do tego by pozyskiwać potencjalnych klientów, ale trzeba to robić bardzo umiejętnie i z głową” – powiedział Piotr Stański, Manager ds. Marketingu i Sprzedaży.

Obecnie istnieje ok. 60 stron internetowych Husqvarna. Zwiększenie widoczności firmy w sieci i w mediach społecznościowych jest drogą jaką firma zamierza podążać w przyszłości. W ciągu ostatnich kilku lat Husqvarna podejmowała wiele kroków w tym kierunku.

Na stronie internetowej www.youtube.com można oglądać filmy związane z firmą, wirtualna gra Rider Challenge cieszy się zainteresowaniem wielu internautów, którzy rywalizują między sobą o tytuł najszybszego wirtualnego ogrodnika, a na stronie internetowej poświęconej automatycznym kosiarkom “Automower® Colour Collection”  można dzielić się ze znajomymi na Facebooku odpowiedzią na pytanie: „jakim kolorem jesteś dzisiaj?”. Co więcej, stworzony został blog poświęcony Światowym Mistrzostwom Drwali, dzięki któremu można śledzić najświeższe informacje związane
z zawodami i drużynami. Znajdować się tam będą również transmisje na żywo.

Istnieją również plany integracji lokalnych dilerów i dystrybutorów produktów Husqvarna na stronie internetowej korporacji. Nowa część strony www, nazywana „Stroną dystrybutorów”, będzie zawierała dane kontaktowe do każdego z nich i aktualne informacje o wszelkiego rodzaju promocjach i akcjach.

„Serwisy typu Youtube, Facebook czy wciąż słabo znany w naszym kraju Twitter przyciągają coraz szerszą rzeszę internautów, a liczba ich unikalnych użytkowników przybiera ogromne rozmiary. Sposobów dotarcia do potencjalnego klienta za pośrednictwem narzędzi Web 2.0 jest wiele i ciągle pojawiają się nowe. Fenomen społecznościowy obejmuje również  w coraz większym stopniu Polskę, choć należy pamiętać o różnicach kulturowych i społecznych między użytkownikami z rynku krajowego i z innych państw. Obecność na portalach społecznościowych to wyjątkowa okazja do nawiązywania relacji i budowania społeczności skupionej wokół użytkowników Husqvarna. Dzięki bezpośredniej wymianie informacji firma może o wiele skuteczniej i szybciej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, a także reagować na ich potrzeby” – dodał Piotr Stański.

Śledź Husqvarna na:

• www.husqvarna.com/pl/

• Youtube: www.youtube.com/user/HusqvarnaWorldwide
 
• The WLC Blog: www.wlc-2010.com/

• WLC Facebook fan page: www.facebook.com/Husqvarna-Professional-Forest

• Flickr: www.flickr.com/photos/husqvarnagroup/

www.husqvarna.pl

 

wstecz
Copyright © 2004-2016 tartaki.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.